Wednesday, November 11, 2015

Talk for parents: "Characteristics of the English Language; and what's in it for parents?"

Organised by Oxford University Press, Hong Kong.

ChatGPT and Being a Guide on the Side

 自從有了ChatGPT, 在課堂中一些以前我會主動解釋的概念,現時間中我會請學員即時問ChatGPT, 其中一個目的,是讓學員看到如果是純知識,他們其實不用我去告訴他們,我亦希望借此培養他們的主動求知的精神。 這並不表示我備課變得輕鬆了,只是我的心思變為集中在設計一課的Lear...