Saturday, October 17, 2015

Talk on Language Awareness for La Salle College PTA Reading Club

Topic: "How to sharpen your language awareness while on the go"
Organised by La Salle College PTA Reading Club, attended by the student members of the club and the parent tutors

ChatGPT and Being a Guide on the Side

 自從有了ChatGPT, 在課堂中一些以前我會主動解釋的概念,現時間中我會請學員即時問ChatGPT, 其中一個目的,是讓學員看到如果是純知識,他們其實不用我去告訴他們,我亦希望借此培養他們的主動求知的精神。 這並不表示我備課變得輕鬆了,只是我的心思變為集中在設計一課的Lear...